Dodaj Ogłoszenie
SZUKAJ

PRAKTYKANT W DZIALE ANALIZ MEDIOWYCH

14-10-2015

Instytut Monitorowania Mediów

Warszawa

Pełny etat

Instytut Monitorowania Mediów to największa firma w branży monitoringu mediów w Polsce. IMM wyróżniają innowacyjne narzędzia oraz najwyższa jakość usług.
O mediach wiemy wszystko!

Poszukujemy osób na stanowisko:

PRAKTYKANT W DZIALE ANALIZ MEDIOWYCH



OPIS STANOWISKA:

research informacji na podstawie badania publikacji prasowych, internetowych, w tym mediów społecznościowych oraz RTV,
tworzenie zestawień, raportów wizerunkowych i analiz ilościowych i jakościowych dla potrzeb działów PR i marketingu,
analiza mediów społecznościowych.

WYMAGANIA

student ostatnich lat studiów (preferowane kierunki: public relations, komunikacja marketingowa, dziennikarstwo)
lekkie pióro,
bardzo dobra obsługa programu Excel i Word,
samodzielność i rzetelność,
umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,
dyspozycyjność około 20-30 h tygodniowo,
mile widziane zainteresowanie rynkiem mediów, PR i chęć rozwoju w tym kierunku.

OFERUJEMY:

długoterminowe praktyki w organizacji o wiodącej pozycji na rynku,
możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach,
współpracę z doświadczonymi specjalistami,
rozwój i doświadczenie przydatne na rynku pracy
praktyki płatne.




Zainteresowanych prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą przycisku Aplikuj teraz, w temacie dodając „praktyki DA”.

W zgłoszeniu prosimy o dopisanie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Aplikuj bezpośrednio poprzez formularz

Prześlij CV
Załaduj Portfolio
Inne pliki
Maks. 40 MB. Zalecane formaty: PDF, RTF, DOC, ODT.
APLIKUJ TERAZ
« Wróć do kategorii
Czy to ogłoszenie jest fałszywe? Raportuj!